Wednesday 6 June 2012

bisul & mamat ensem

bukan aku yg kena bisul...
patutlah hari tu aron xnak makan.
mcm sakit..
rupanya die kena bisul..
tghari tadi aku balik nak bagi mmia dgn aron susu..
bila aku tgk kaki aron bernanah..
rupanya bisul die da pecah..
ader dua mata..

kesian kat die..
sekrang ni die da ader selera makan..
aku cuma picit bisul die bagi nanah tu keluar..

harap die cepat sembuh..
mia plk mcm nak demam..
kepala die panas..

malam nie mia dgn aron xnak tido kat sangkar..
nak tido dgn aku..
so terpaksalah aku tido berhati2 malam nie..
takut tertindih peha aku..boleh jadi arwah klu tertindih peha aku..
dah lah mereka tu besar tapak tgn aku jer..

teringin nak letak gambar die org dlm blog nie tapi org kata anak kucing klu amik gambar nanti leh mati..
bidaah sume tu..
kali nie mmg aku kena duga sgt2 bila bela mereka..
masa bela shakira,budin dan lulu dulu tak banyak ragam..

kali nie mia dgn aron agak tak sihat..
so aku kenalah luangkan banyak masa dgn mereka...

oh,pasal mamat ensem..
die balik kg arini..nak uruskan pasal borang nikah kami..
hehehehe...mcm tak percaya aku dah nak jadi  bini org...

hari nie mamat ensem rajin plak anto gambar kat aku..
baru potong rambutlah katakan...

harap sume berjalan dgn lancar n mamat ensem dpt balik kl dgn segera..
rindu..
hehehe

harap jugak mia dgn aron akan sihat..

No comments:

Post a Comment